Search This Blog

Thursday, January 7, 2010

Aku Hidup Lagi

Mungkin sudah terlambat kerana 7 hari sudah kita menjejaki alam tahun baru ini tapi biarlah,
SALAM TAHUN BARU 2010 daripada saya, NURDIYANAH MD YUNUS yang kini sedang menuntut di semester 2 IJAZAH SARJANA MUDA PENGURUSAN SISTEM PEJABAT (KEPUJIAN) PENGURUSAN & TEKNOLOGI PEJABAT.  Masih kekal di UiTM Terengganu, Dungun Terengganu.

OK.  Mungkin apabila anda membaca bait-bait di atas rasa macam, "WTF?!  Minah ni tiba-tiba je degree.  Tapi tau lah dah degree tak payah kecoh OMG sombong gilaaa nak bagitahu semua orang"
Jangan, pliss aku mohon jangan rasa macam tu pliss pliss pliss kamu jangan nakal uyeahh.  Saya takut, saya gusar, saya akan berusaha lebih demi menebus dan meng'claim' semula CGPA Diploma dahulu yang telah TERPAKSA saya tinggalkan.  Gila apa penat-penat aku kumpul.
Ya Allah tabahkan lah hati hambaMu ini ya Allah :')

Marilah kita bersama-sama mendoakan kejayaan masing-masing.  Dan ya, aku hidup lagi.  Belum mati hati, belum mati lagi.  Setakat ini...

Semuanya perlukan KEYAKINAN, ya, KEYAKINAN pada diri sendiri.

Aku bersyukur diberikan peluang ini ya Allah, jadikanlah aku hambaMu yang betaqwa.
Lembutkan lah hati pihak pengurusan kolej supaya membenarkan aku dan rakan-rakanku mendiami kolej kediaman di sini ya Allah.

Oh, tabahkanlah hati hambaMu ini ya Allah

3 comments:

  1. lompatan kedua erkh?
    sama la kita..
    gudluck then :)

    ReplyDelete
  2. oh okay. fhm dah. baiklah. break a leg!

    ReplyDelete
  3. shida; yeahhh. you course apa?

    aisyah; haha thanks dear

    ReplyDelete

Hanya yang konstruktif dan membina.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger......