Search This Blog

Monday, November 21, 2011

Mari bercerita .

   
Orang malas memang macam ni.  Walaupun esok ada 2 ujian, 1 kuiz, dan 1 pembentangan, diri masih tegar melayari internet dengan penuh bangga.  Markah tak seberapa baru tahu nak mengadu kat bunda -____-"


Takpa la, sikit-sikit saja ni.  Sikit saja nak cerita.  Marilah, marilah bacaaaa *hasut*


Aku baru praktikal dalaman itu hari kat ULPKP (sila rujuk nama penuh pada previous post) selama 3 hari.  Hari terakhir baru diberikan sedikit tugasan menaip.  Kebanyakan masa aku guna untuk layan 9gag dan membuat nota *ehem* .  Mari mari, mari tengok gambar orang gedik :D




Kenapa hari kedua tiada gambar sesetengah daripada anda mungkin bertanya (some of you may ask) ?  Hari kedua praktikal aku jatuh pada hari Khamis, 17 November 2011 di mana pada tarikh tersebut aku dan rakan-rakan telah ditugaskan untuk mengendalikan satu acara explorace yang diberi nama Envi-Hunt.  Maka, sepanjang hari pada tarikh tersebut aku tak dapat punch card masuk pejabat lah.  Pfftt.  Mana ada kena punch card pun >.<


Cerita seterusnya:
Mari ikuti sesi balasan SMS aku bersama abang dan kakak tersayang :')  *sob sob*


Ahad, 20/11/11, 10:06 pagi  (AKU)
"Kt shh alm?  Anta gmbr aisyah plz.  Boring laaaa prktikal kt ofis ni"


Ahad, 20/11/11, 11:27 pagi  (UDA)


"Sori x bls.aisyh tdo.gmba latest"



Ahad, 20/11/11, 11:28 pagi  (AKU)
"Fuiyo muka bdk bijak!  K thanks, hehe"

*dalam hati, menangissss*



Isnin, 21/11/11, 10:23 pagi  (KAK NGAH)


"W/pun demam, tetap tdo penuh b'gaya.. :-) "


Isnin, 21/11/11, 12:09 tengahari  (AKU)
"Bila rsult scan dia kuar?  Ni yg nk blk ni.  Tp byk keje :'( "


Isnin, 21/11/11, 12:35 tengahari  (KAK NGAH)
"Rabu ni nk g jmp Dr lg..discuss hasil scan..kalau rasa2 keje xleh siap, byk masa t'buang kt jln..xpyh la blk dulu..nnt keje xsettle, lg gelabah xtenang nk study"


*menangisssss lagi !*


Ada sesiapa faham perasaan aku sekarang?  Oh jeritan batinku .



Ps.  Aku kena saman sebab memarkir kenderaan di kawasan larangan iaitu parkir staf walaupun tak sampai 45 minit.  Ok yang ini aku tak nak nangis.


 

No comments:

Post a Comment

Hanya yang konstruktif dan membina.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger......