Search This Blog

Thursday, July 14, 2011

. . . .

 
   
Kau pijak maruah diriku, kau langkah egoku, kau tendang tepi rasa hormat terhadapku, kau hina diriku, kau uji kesabaranku, kau paparkan seakan teruknya aku, kau layan aku bagaikan aku tiada perasaan.
 
Allah itu adil saudaraku, kerana iman di dada, aku masih bertahan.  Kerana penilaianmu terhadapku, tiada tandingan dengan penilaian Allah kekasih sejatiku. Kerana itu aku tutup mata, telankan sahaja.
- A Facebook Friend, Fatima Zul.
 
Well said o' friend.
 
 

 

6 comments:

  1. Nak pinjam ni dyana. Nak semat dalam hati dalam dalam :(

    ReplyDelete
  2. Apa kes ni?
    Sabar dee, sabar.
    I love you, babe <3

    ReplyDelete
  3. dhiya; ambillah. i pun copy org punya

    ain; aku tak tau apa nk buat lagi dh weh. i love you too

    ReplyDelete
  4. kenapa kau? aku sentiasa di sini untuk mendengar ye. anytime yayang :)

    ReplyDelete
  5. ain; ok sket dah kut :)

    abg; i love you moreeeee.

    ReplyDelete

Hanya yang konstruktif dan membina.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger......