Search This Blog

Tuesday, May 17, 2011

DUA RATUS !

Kalau tengok pada rekod entri aku yang dicatat oleh Blogger ni, nukilan entri kali ini adalah entri aku yang ke-200.  Wah, tahniah pada diri sendiri!

Bila fikir balik, apa la yang aku merepek sepanjang 3 tahun dalam dunia blogging ni ek?  Tapi tiada signifikan pun bagi aku di sini.  Takda erti pun seberapa banyak aku punya entri.  Yang penting kualiti penulisan dan identiti diri.  Masih tak ku ketemui.  Wekkk~  Apejadah aku tulis ni >.<


Lantak la ni entri nombor berapa pun aku rasa Blogger kira je semua yang kita pernah tulis baik dalam draft sekalipun.  Aku rasa la.  Aku rasa yang aku publish takda la sampai 200 kut.  Ada yang dah peluh-peluh tulis, bila fikir balik segan pula nak dikongsi.  Ehehe :">


Aa ini sindrom orang dah tak da kerja sangat dah ni namanya.  Takda idea pun sebenarnya nak tulis entri baru.  Tapi tapi tapi, sebab entah laaaaaaaa~  Takda benda sangat nak buat.  Nak tengok movie, takdak mood.  Hmm hmm.


Dah la aku sangat hampa dengan diri sendiri sekarang ni.  Kenapa aku pandai nasihat orang je tapi sendiri tak buat?  Sendiri fail?!  Sendiri malang?!  Kenapaaaa?


Kenapa Izura Ismail, kenapa?!
HAHAHAHA.
 
Pi tidoq la perempuan.  Tak habis-habis malu malu dengan mamat tu.  Kah kah kah.  Pukui ang satgi.  Aku botakkan kau nanti!  Tak payah pi saloon.  

Rindu si baju tidur berseluar singkat di 7 Eleven bandar Dungun!  Mmmmmwaaaa~  Hi hi hi.


Dyana, si penasihat yang fail !

^_^
 

No comments:

Post a Comment

Hanya yang konstruktif dan membina.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger......