Search This Blog

Monday, May 16, 2011

Pai Epal.

Someone made apple pie for my family & I yesterday, woot woot oh how sweet.

Oh well it wasn't really made for us, it was actually for _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . . . . . . . . . . . . . .  la la la la la la dum dum dum dum ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ tenet tenet tenet tenet wo wo wo wo wo wo ! ! ! ! ! ! ? ? ? ? ? ?


OMG!  Gila dah hilang skill menulis huwaaaaaaaaaaaa apa aku nak cakap sebenarnya ni?  T_T

. . . . . . . . . .


AKU SERU SEMANGAT MENULISKU!  KEMBALILAH KEPADAKUUUUU!

. . . . . . . . . .

No?  Oh dear.


Camni la senang cerita.  Encik Y si orang tua datang pukul berapa tah malam semalam rasanya nak dekat midnight juga beri pai epal bertatangkan pinggan Kak Cik dia imported from Meru, Klang walaupun dia janji dalam setengah jam sampai tapi rasanya sampai sejam dah aku menunggu sempat jua habiskan tonton filem The Lovely Bones buat sakit hati tengok atuk tua psiko -_-"


Pai sangat sedap tapi masam sedikit.  Tu la, sombong lagi beli epal hijau US.  Keh keh keh.  Nevertheless, the dough not bad, layan jugak makan.  Terima kasih daun keladi, lepas ni nak yang lebih best lagi.  Hoho.  Jap, kenapa bukan awek yang masak-masak nak ngorat hati pakwe ni?  Ish, buruk perangai. 


Dia buat untuk ibunda dia sebenarnya, tapi dia nak berlagak sweet bagi awek rasa jua pai epalnya maka saya terima dengan hati terbuka.  Pakwe jenis apa tah saja bagi awek makanan lewat malam, kata suruh kurus!  Haiyaaaa >.<


Terima kasih adik-beradik Encik Y yang awesome riuh turut membantu sama :)
Terima kasih lagi dan lagi encik walaupun awak asyik buat saya bad mood start dari pagi hari lagi menyesal dah tak nak kejut lagi lepas ni.  Bye


Pai yang dah tinggal separuh dilahap Fauzi, eh, kami :D


Ps.  Selamat Hari Ibu & Hari Guru sekaligus boleh tak?  Pertama kali pecah tradisi tak melawat sekolah kembali untuk sambutan Hari Guru selepas 3 tahun berturut.

6 comments:

  1. er? ape yg perlu aku hayati? gambar pai epal? haha

    ReplyDelete
  2. ahahah mungkin? kau kan tak dapaaaaat~ ;p

    ReplyDelete
  3. sama sama. lepas ni apa pulak ye? kek coklat maybe. ain syazwani mahu sekali ke?

    ReplyDelete
  4. tak kisah. awak bagi apa janji ikhlas saya terima dan makan dengan senang hati je :) tak payah la bagi ain, cannot cannot. hi hi hi

    ReplyDelete
  5. kurusdopoulous :
    er, nk pai epal saja.

    dyana yunus :
    haha, kau dengki xnk share ngan aku.mjur aku x makan coklat. lalala~

    ReplyDelete
  6. ouwh yes yesss! encik y! nk kek coklat la, nnt ain syazwani tak leh mkn hi hi hi

    ReplyDelete

Hanya yang konstruktif dan membina.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger......