Search This Blog

Sunday, July 12, 2009

Tolong Sedar Diri


Siapa yang belum habis ganti puasa Ramadhan tahun lepas itu tolong ganti cepat ye.

Ni dah dalam bulan Rejab dah ni.

Kalau yang perempuan nanti dengan tuan sewa rumah mintak duit bulanan lagi.
Tup tup Ramadhan dah tiba. Haa tak pasal pasal fidyah kang



Sedar-sedar diri tu sikit.
Dah tua ni banyak-banyakkan amal ibadah!








OK, aku poyo. Aku ada 3 setengah hari lagi ni -____-"




Yes, tepat sekali. Aku sedang berpuasa.
Aku sedang lapar tapi chill, aku kuat!





Tengah puasa. Sebab tu emo sikit




Apa?! EMO?




Yes, tepat sekali. Aku emo.
Ramai yang turut berkata begitu.


Tapi apa? Oh tidak, tidak sama sekali.
Aku tidak menafikan.







Pengajaran cerita ini, ganti puasa secepat mungkin

6 comments:

  1. jgn gunekan puase sebagai alasan ntuk emo pls

    ReplyDelete
  2. Puasa Rejab sekali.

    Apa? tak, saya takde miss puasa

    Puasa Rejab? insyallah

    ReplyDelete
  3. saya pun baru nk start ganti puasa. huhu
    daini dah update price utk shirt yg u tanya tu. feel free tu view at http://classywardrobe.blogspot.com
    thanks a lot!
    xoxo

    ReplyDelete
  4. paiz; ok. aku main main saja

    si aizuddin; alhamdulillah. puasa buka sama jum haha

    ReplyDelete
  5. shit. u ni tau2 je, i ada 5 hari lagi. aaaaaar.

    ambil kesempatan ganti puasa utk kurus la camni. hahah

    ReplyDelete
  6. daini; kalau kena ganti sikit takpa la start lmbt2 ;) hehe oh thanks. nnt sy tgk k

    aisyah; wow! yes, i tggl 2 ari je lg ni. uuyeahhh. haa puasa ni mnyihatkan bdn taw. acewahh

    ReplyDelete

Hanya yang konstruktif dan membina.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger......